2020. szeptember 21., hétfő

Depresszió: 10 éves jubileumi koncert

Előadó: Depresszió
Cím: 10 éves jubileumi koncert
Műfaj: Koncertfilm
Csomagolás: Jewel case
   Hatalmas rajongója és tisztelője vagyok a Depresszió munkásságának, de azok közé a rajongók közé tartozok, akik még soha nem voltak Depresszió koncerten. Szereztem be merch cuccot, támogatva ezzel a bandát, voltam dedikáláson, ahol találkoztam a bandával, de az utána való koncertre már nem tudtam elmenni. Pont ezért mindig is szerettem nézni a koncert DVD-ket, számomra a 15 éves jubileumi koncert felvétele egy etalon ezen a téren. 
   Így hát nem kis várakozással kezdtem el nézni a 10 éves jubileumi koncert felvételét. A koncert anyaga nem meglepően egy best of válogatás. Majdnem teljesen megegyezik, a még abban az évben kiadott Nincs jobb kor válogatásalbum anyagával, annyi különbséggel, hogy azon 20 dal van, a DVD-n pedig csak 16. A koncert hangulatvilága teljesen megegyezik az 5 évvel későbbi koncerttel, egész végig pörögnek a srácok, a közönség a tenyerükből eszik és követik az utasításokat. A pörgést egyedül a kiadó által való köszöntés szakíja meg, de az jó, hogy ezt a pillanatot felrakták a DVD-re és nem vágták ki. Ha már a vágás… Azt nem tudom, hogy vágtak-e le dalokat, de az biztos, hogy az anyagon profi munkát végeztek. Hála az égnek, nem csak zene az egész felvétel, hanem néhány konferálás is látható, illetve hallható. Én nagyon szeretem ha egy DVD-ről nem vágják le a konferációkat, mert  azok adják meg sokszor igazán a koncerthangulatot. Feri jó frontember, végig figyelt a közönségre, akik ezt nagy tapssal és visítással díjazták. A zenekar is hozta a megszokott formát, Zoli ugrált, Ádám tépte a húrokat, Dádi verte a bőrt, Soda pedig hátulról támogatta őket. 
   A srácok megmutatták milyen egy jó metal buli 2010-ben a ma már nem létező budapesti Petőfi Csarnokban. Egy ilyen nagyszabású és jól sikeredett koncertet kár is lett volna nem felvenni. Ezek után már csak az maradt, hogy várjuk a 20 éves jubileumi nagy koncertet (ha lesz), de addig is: „Attól aki fontos, attól ami jó nem akarok elszakadni…” 
Értékelés: 10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése