2019. április 15., hétfő

Al Jourgensen és Jon Wiederhorn: Ministry-Al Jourgensen elveszett evangéliuma

Cím: Ministry-Al Jourgensen elveszett evangéliuma
Szerző: Al Jourgensen és Jon Wiederhorn
Kiadó: Konkrét Könyvek Kiadó
Kiadás éve: 2018
Oldalszám: 386
ISBN: 978-963-7424-99-1
   Őszintén szólva sosem voltam oda a Ministry zenéjéért, igaz az egész industrial szcénát a hátam közepére kívánom,  de mindig is szerettem a főnökkel, Al Jourgensennel készült interjúkat olvasni, mivel az az ember mindig megmondta a frankót, nem félt kimondani a valót. Mikor megláttam, hogy Dudich Ákos megjelenteti ezt a könyvet, egyből felkerült a kívánságlistámra.
   A könyv úgy lett beharangozva, hogy Ozzy is megnyalná mind a tíz ujját, ha elolvasná a könyvet, ettől a szövegtől egyből sejtettem, hogy nem egy tündérmesét fog tartalmazni a könyv. Ebben egyáltalán nem kellett csalódjam, bár még most sem sikerült elolvasnom Ozzy önéletrajzát, de ez biztos túltesz rajta. Al járt már bolondokházába, többször élesztették újra, ha egy toxikológus meghallaná, hogy milyen szerekkel élt Uncle Al, rögtön kórházba kerülne a sokktól. Továbbra is minden tiszteletem a főnöké, hozta a megszokott formáját, őszintén, szókimondóan tárja elénk a valót. 
 Minden fejezet  egy pár évet foglal magába, de vannak közbeeső közjátékok, amelyek interjúkat rejtenek Alhoz közelálló emberekkel, ami nagyon sokat ad a könyv hangulatához, és így még jobban megismerhetjük Al bácsit. 
   A magyar változathoz külön előszó készült, ami egy nagyon nagy dolog egy ilyen ismert külföldi zenésztől. Egyetlen bajom a kiadvánnyal, hogy csak fekete-fehér képek kerültek a könyvbe, de ez nem is olyan oltári nagy hiba, csak egy apró megjegyzés. 
    Végezetül nagyon örülök, hogy elolvastam a könyvet, és külön köszönet Dudich Ákosnak, hogy ezt lehetővé tette magyar nyelven is. Remélem az elkövetkezendő időben még több ehhez hasonló könyvet jelentett meg, mivel szerintem elég nagy igény van rá.
Kedvenc idézet:  ˛˛A király buli definíciója nálam nem az, hogy jól szóltunk-e, vagy hogy ült-e minden dalszöveg, hanem hogy, ''hála az égnek, senkit se beleztek ki pogóban''.''
Értékelés: 10/10



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése